ΦΟΡΤΩΝΕΙ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ..

Ψηλότερος Αλβαράδο

Δημιουργία επωνυμίας
ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ONLINE ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΡΑΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΛΛΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ.
ΜΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΔΙΝΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΗ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΣΑΣ

hiddenvalley.com — Συνδέοντας μια κοινότητα λάτρεις των ράντσων μέσα από αξιολάτρευτες ψηφιακές εμπειρίες.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
ΟΠΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΥΛ

Ως παραγωγός της αυθεντικής σάλτσας ράντσο, η Hidden Valley® είναι η αγαπημένη επιλογή για τους λάτρεις των ράντσο. Επικοινώνησαν με την BASIC με την επιθυμία να βοηθήσουν στην ανακάλυψη προϊόντων στην διαδικτυακή τους κοινότητα – ξεκινώντας από τον ιστότοπό τους.

Ψάξαμε βαθύτερα στο κοινό του Hidden Valley και αποκαλύψαμε μια κρυφή κοινότητα παθιασμένων θαυμαστών των ράντσο που αναζητούν τρόπους να έρθουν πιο κοντά. Το «φαν των ράντσο» είναι ακριβώς αυτό που θα φανταζόσασταν. Είναι σοβαροί. Είναι πιστοί. Και λαχταρούν νέους τρόπους να υποστηρίξουν το πολυπόθητο καρύκευμά τους.

«Η ομάδα της Electro απόλαυσε απόλυτα τη συνεργασία και τη συνεργασία με την ομάδα BASIC. Από την αρχή ένιωθαν σαν επέκταση της ομάδας μας και έμπιστων συνεργατών. Απορύθμισαν γρήγορα όλη την τεκμηρίωση ένταξης, έκαναν έξυπνες ερωτήσεις και ένιωσαν ότι ήταν απόλυτα ενημερωμένοι με τους υπόλοιπους από εμάς σε χρόνο μηδέν.»

– Μπροκ Γουίβερ
Διευθυντής Έργου Ομάδας

Σχέση

– Το Spectrum είναι ένα έργο επανασχεδιασμού ιστοσελίδας που στόχευε στην αναβάθμιση της εμπειρίας χρήστη και στη βελτίωση της ταυτότητας της επωνυμίας μιας εταιρείας τεχνολογίας. Η ομάδα μας συνεργάστηκε στενά με τον πελάτη για να κατανοήσει το κοινό-στόχο του, τις αξίες της επωνυμίας και τους επιχειρηματικούς στόχους του, προκειμένου να δημιουργήσει ένα μοντέρνο και οπτικά ελκυστικό σχέδιο που θα τραβούσε την προσοχή των πιθανών πελατών.

Στρατηγική Περιεχομένου

– Η λεπτή ισορροπία μεταξύ σκοπού και προϊόντος ζωντανεύει πραγματικά σε όλη τη συνολική στρατηγική περιεχομένου μας για αυτόν τον επανασχεδιασμό. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα κεντρικό σύστημα που δεν θα μπορούσε να χρησιμεύσει μόνο ως πλατφόρμα αγορών, αλλά και ως πρωτοβουλία επωνυμίας. Με αυτόν τον τρόπο, καταφέραμε να ενσωματώσουμε το πάθος και τον σκοπό της Patagonia σε κάθε ιστορία προϊόντος και να διατηρήσουμε τους καταναλωτές αφοσιωμένους στην επωνυμία, ακόμα κι αν απλώς ήθελαν να ψωνίσουν.

Συνδυάζοντας τη στρατηγική με το σχεδιασμό

Μέσω εις βάθος στρατηγικής ανακάλυψης και ενσωμάτωσης των ευρημάτων μας στη διαδικασία σχεδιασμού, η BLVR αφηγήθηκε την ιστορία του ποιος πραγματικά ήταν η Rushing. Μεταφέραμε τα πιο αυθεντικά στοιχεία της επωνυμίας για να αναπαραστήσουμε με σαφήνεια την Rushing σε κάθε δυνατό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού. Αναδημιουργώντας πλήρως το λογότυπό τους και δημιουργώντας μια φρέσκια παλέτα χρωμάτων, φέραμε νέα ενέργεια στην Rushing. Ενσωματώσαμε το πάθος της στρατηγικής τους σε κάθε πτυχή της αναβαθμισμένης ταυτότητας της επωνυμίας για να επαναφέρουμε την Rushing ως την πιο αληθινή εκδοχή που θα μπορούσε να είναι.

el